söndag 4 april 2010

PÅSK

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en chans att njuta av lite ledighet och förhoppningsvis lite vackert vårväder.
Idag regnar det här men vi har haft fint väder under veckan. Jag och lillgrabben har varit ute en hel del.
Har även haft en bakdag med grannen......fyra satser med bullar med diverse smaksättningar, två satser med kolapinnar och två satser med havrekakor efter det blev det även en vitchoklad kladdtårta....luktade gott i flera dagar ;)
Nu hoppas jag på en hyfsad dag i morgon då jag vill avsluta det vårröjning jag påbörjade i går.
Ha det gott alla och glöm inte att lukta på våren!!

6 kommentarer:

  1. Ja du, visst var vi duktiga!!! Och det var det fler som tyckte - delade ju ut några påsar som du vet....!
    Tack för inbjudan - kom precis hem från Åtp. Kanske får vi ha den till godo?!? Fotboll i morgon - hoppas vädret blir som i går...då var det ljuvligt!!!
    Kram ha en fortsatt skön söndagskväll!
    Kram
    Annsan

    SvaraRadera
  2. här har bara slapparverksamhet bedrivits heeeeeeeela påsken, fniss! låter härligt att ha en bakdag med grannen!må väl!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Flitiga ni...bakdag. Låter ju helt perfekt om man skulle ha vägen förbi era knutar! ;o)
    Ha det så gott och njut av den sista ledigheten,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  4. Gott med nybakat :)
    Själv sitter jag i Sälen och har skadat mig redan första dagen....
    Men vädret är toppen i alla fall och resten av familjen är bra.

    Kram Mari

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att ha en bagardag, ååå så mycket gott att fylla frysen med. kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Haha, det var inte denna påsk du skrev! ;o)
    Ett silverpäron med stamhöjd 150 cm kostar 1300 kr, hojta till om du vill beställa.
    Kraaam!

    SvaraRadera